Strona główna
  Firmowe Sklepy Odzieżowe

Patrzysz na wiadomości wyszukane dla słów: Firmowe Sklepy Odzieżowe





Temat: 1
Cczarnula19, napisze na pw.
co do pracy.
Jesli chodzi o ta firme ubezpieczeniowa zadzwoniłam powiedziałm ze nie jestem zainteresowana a kobieta
"No i dobrze haha"
Normalnie taki miałam ubaw
Tak wiec było. Mineło.:)

dzis byłam w paru sklepach ( odziezowy , pasmaneria, jublier)
W jednym pan okraglutki wział mnie do pokoiku metr na metr. Zapalił fajke i gada:
potrzebuje kogos z doswiadczenie. Mówie ze nie mam. Pyta o kontakt z ludzmi , komunikatywnosc itp. Akurat mam gadane wiec mu o tym mowie.
ot zwykła praca , układanie towaru itp plus cos tam na kompie. Siedze i słucham . Zt ym swoim bogatym CV. i mysle co ja tu robie.
No ale ma dac znac do poniedziałku. Praca od poniedziałku do piatku czasto tez w weekendy na dwie zmiany.
Jak zadzwoni biore to. Opłaca sie a sklep przjemny.

KOlejny sklep odziezowy ( firmowy) - chca studentke
w innym nie chca studenki ( mowie ze jestem na dzekance a ona : zegnam) niezbyt miła. Ale konkretna:)
w kolejnym sklepie : poszukuja troche młodszej
I w ostanim to samo co kiedyś. Ale z Pani bogatym CV do sklepu???? ( tym razem sklep z bizuteria)

No nic . szukam dalej. I w swoim zawodzie i nie.
Cos wkoncu znajde.





Temat: Arkadia-tragedia komunikacyjna:(



A nie powstają? Jak byłem w Parku Wola, to zauważyłem, że sporo, zwłaszcza
odzieżowych tam powstało.


Moze wlasnie na przykladzie WolaParku. Mieszkam w tej okolicy od dawna -
pamietam czasy, gdy po terenach obecnego WP jezdzily traktory (a moze i
kombajny). WP istnieje juz 2 lata, wiec chyba dostatecznie
dlugo by sytuacje sie 'wyklarowala'. Mowie o terenach po drugiej
stronie Gorczewskiej. Zaobserwowalem _jeden_ sklepik (taka buda
spozywczo - warzywna), ktory sie zamknal, ale stal na miejscu,
gdzie wybudowano nowy blok (przy przystanku Goralska).
Za to w parterze tego nowego budynku powstalo kilka innych
sklepow, w tym dwa sklepy firmowe roznych piekarni
(wiec tez branza spozywcza). Jeden sklep powstal tez w innym,
nowowybudowanym budynku dokladnie naprzeciwko WP. Wszystkie
pozostale budy i sklepiki sa jak byly wczesniej.
A jeszcze jakis czas przed WP zbudowano Fort Wola,
troche dalej, ale tez w 'zasiegu' (2km).

Krzysiek Rudnik







Temat: obsluga w sklepach
Ja na razie nie spotkałem się ogólnie z chamstwem w sklepach firmowych, gorzej natomiast jest jeżeli chodzi o sprzedaż na ryneczku, czy giełdzie... tam często można się spotkać z niezadowolonymi sprzedawcami, znudzonymi swoją pracą...

W sklepach firmowych zawsze przynajmniej dla mnie jest uśmiech i pomoc w wyborze... nikt mi nie wciskał jeszcze kitu, ani w sklepach odzieżowych, ani w komputerowych... zawsze było miło...



Temat: ZARA a moze PEPE JEANS
Witajcie chcialem sie was poradzic chcialbym otworzyc sklep odzieżowy na zasadzie współpracy co sądzicie o sklepach ZARY lub PEPE JEANS? Moim zdanien są to sklepy z dobrymi ciuchami. Moze wiecie co i gdzie trzeba zalatwic oraz jaki mniej wiecej naklad finansowy??? Dodam ze niemam lokalu musialbym go nabyc. W miescie w którym chcialbym otworzyc ktorys z tych sklepow niema jeszcze zadnego z nich i malo jest firmowych sklepow z dobrą odzieża.
Co sadzicie o tym?



Temat: sklep zwykły czy firmowy
mam pytanie. co wg Was jest lepsze, sklep odzieżowy z towarem w "normalnych" jak na polskie realia cenach czy sklep firmowy z drogimi ubraniami dla bardziej zamożnych ?
wiem że oba rozwiązania mają swoje plusy i minusy. chodzi mi o ich przedstawienie.
mieszkam w Poznaniu więc konkurencja jest dość duża ale odbiorca też bardzo różny

wiem że moze trochę nieprecyzyjnie ale chyba każdy zrozumiał o co pytam



Temat: Uważaj! Nie każda sklepowa promocja jest uczciwa
A ja lubie promocje, ale przede wszystkim te gdzie odbywają sie w markowych sklepach.
Szczególnie gdy jestem w Poznaniu, to lubie poszaleć troszkę z zakupami. Chodze wtedy po firmowych sklepach (tych z dzieciącą odzieżą też, jak się okazało mieszcze się w młodzieżową rozmiarówkę ) i naprawdę udaje mi się coś fajnego kupić " za grosze"
Ale z tymi przecenami jest różnie.Pracowałam kiedys w sklepie odzieżowym i coś wiem troszke na ten temat



Temat: Markowe ciuchy...


Ale firmowe sa bardziej wytrzymałe, i chyba każdy się z tym zgodzi.

Powiem brutalnie: gówno prawda. Ile razy kupiłam bluzę w firmowym sklepie i rozleciała się po pierwszym praniu. Większośc tych ciuchów rynkowych i ze sklepów są produkowane w tych samych miejscach, tylko później trafają albo na sklepowe półki, albo na wszelkie rynki. Moi rodzice zajmują się przemysłem odzieżowym - mają sieci sklepów z ubraniami dla nastolatek w łodzi i sprowadzają ystko z warszawy... Z tych samych miejsc, gdzie kupują drobni handlarze. Tylko że oni kupują dżinsy po 15 zł i sprzedają po 150, a te same dżinsy handlaż kupuje za 15 zeta i sprzedaje za 40.

Wyjątkiem mogą byc ciuchy sportowe, ale też nie zawsze. Głównymi zaletami firm takich jak adidas, reebok itd. coraz częściej jest metka, a nie jakośc. Płacimy za metkę... I tak było od zawsze.

A ja wolę kupowac na rynku, bo w firmowych sklepach nie ma dla mnie wyboru - jestem zbyt wybredna. Jak poświęce cały dzień na przeszukanie stadionu dziesięciolecia, czycentrum ptak to mogę sobie nakupowac ciuchów że hoho... A czasem przelecę trzy razy galerię łódzką i nic, a nawet jak znajdę coś fajnego, to taką rzecz ma już połowa miasta:/

Podobnie jak moi rodzice , jestem tego sameg zdania i też kupuje na Ptaku ^^



Temat: REDAN juÂż czy jeszcze nie ? doradÂźcie..
poza tym zobacz na jakim poziomie c/wk wyceniane jest lpp a na jakim redan,
warto tez zauwazyc jedno, ze wzrost kursu lpp nastepowal przy poprawiajacych
sie wynikach, obecna stabilizacja trwa od chwili gdy sprzedaz przestala
dynamicznie wzrastac, a zyski sie ustabilizowaly

DS


| Czesc,

| pracuje w firmie odziezowej, dzialajacej na rynku w podobny sposob
| (przynajmniej w czesci) - poprzez wlasne sklepy firmowe. Opisze ci to
| krotko: otwierasz nowy sklep, po ok. 3 miesiacach dochodzic do progu
| rentownosci, od czwartego sklep zaczyna zarabiac, potem to juz tylko
| poprawiasz rentownosc, regulujesz ekspozycje, organizujesz promocje,
| negocjujesz stawki najmu - ale wszystko to powoduje, ze zarabiasz na nim
| coraz wiecej. To na prawde w przypadku Redanu bedzie zyla zlota -
potrzeba
| tylko duzo czasu, nie 3 miesiecy, bo firma wciaz otwiera nowe sklepy;
wg.
| mnie jeszcze okolo 6 miesiecy. Zobacz jaka jest teraz sprzedaz - za te
3 -
6
| miesiecy, te pieniadze zaczna generowac zysk, a kazde zwiekszenie
sprzedazy
| bedzie tylko ten zysk skokowo powiekszac. Poza tym znam z tej firmy paru
| ludzi i wiem ze to co robia jest sluszne i to prawdziwi fachowcy. Wiem
tez
| sporo o jej produkcji, strategii rozwoju. Uwazam, ze warto :)

| Pozdrawiam

| DS

też tak właśnie myślę, przecież sam Lpp nie będzie wiecznie gryzł całego
torta tego rynku :) i zostaną tylko najwięksi, a Redan przejął już jedną
firmę i otwiera nowe sklepy
pozdr






Temat: Markowe ciuchy...

Ale firmowe sa bardziej wytrzymałe, i chyba każdy się z tym zgodzi.

Powiem brutalnie: gówno prawda. Ile razy kupiłam bluzę w firmowym sklepie i rozleciała się po pierwszym praniu. Większośc tych ciuchów rynkowych i ze sklepów są produkowane w tych samych miejscach, tylko później trafają albo na sklepowe półki, albo na wszelkie rynki. Moi rodzice zajmują się przemysłem odzieżowym - mają sieci sklepów z ubraniami dla nastolatek w łodzi i sprowadzają ystko z warszawy... Z tych samych miejsc, gdzie kupują drobni handlarze. Tylko że oni kupują dżinsy po 15 zł i sprzedają po 150, a te same dżinsy handlaż kupuje za 15 zeta i sprzedaje za 40.

Wyjątkiem mogą byc ciuchy sportowe, ale też nie zawsze. Głównymi zaletami firm takich jak adidas, reebok itd. coraz częściej jest metka, a nie jakośc. Płacimy za metkę... I tak było od zawsze.

A ja wolę kupowac na rynku, bo w firmowych sklepach nie ma dla mnie wyboru - jestem zbyt wybredna. Jak poświęce cały dzień na przeszukanie stadionu dziesięciolecia, czycentrum ptak to mogę sobie nakupowac ciuchów że hoho... A czasem przelecę trzy razy galerię łódzką i nic, a nawet jak znajdę coś fajnego, to taką rzecz ma już połowa miasta:/



Temat: REDAN juÂż czy jeszcze nie ? doradÂźcie..


Czesc,

pracuje w firmie odziezowej, dzialajacej na rynku w podobny sposob
(przynajmniej w czesci) - poprzez wlasne sklepy firmowe. Opisze ci to
krotko: otwierasz nowy sklep, po ok. 3 miesiacach dochodzic do progu
rentownosci, od czwartego sklep zaczyna zarabiac, potem to juz tylko
poprawiasz rentownosc, regulujesz ekspozycje, organizujesz promocje,
negocjujesz stawki najmu - ale wszystko to powoduje, ze zarabiasz na nim
coraz wiecej. To na prawde w przypadku Redanu bedzie zyla zlota - potrzeba
tylko duzo czasu, nie 3 miesiecy, bo firma wciaz otwiera nowe sklepy; wg.
mnie jeszcze okolo 6 miesiecy. Zobacz jaka jest teraz sprzedaz - za te 3 -
6
miesiecy, te pieniadze zaczna generowac zysk, a kazde zwiekszenie
sprzedazy
bedzie tylko ten zysk skokowo powiekszac. Poza tym znam z tej firmy paru
ludzi i wiem ze to co robia jest sluszne i to prawdziwi fachowcy. Wiem tez
sporo o jej produkcji, strategii rozwoju. Uwazam, ze warto :)

Pozdrawiam

DS


też tak właśnie myślę, przecież sam Lpp nie będzie wiecznie gryzł całego
torta tego rynku :) i zostaną tylko najwięksi, a Redan przejął już jedną
firmę i otwiera nowe sklepy
pozdr





Temat: REDAN juÂż czy jeszcze nie ? doradÂźcie..
Czesc,

pracuje w firmie odziezowej, dzialajacej na rynku w podobny sposob
(przynajmniej w czesci) - poprzez wlasne sklepy firmowe. Opisze ci to
krotko: otwierasz nowy sklep, po ok. 3 miesiacach dochodzic do progu
rentownosci, od czwartego sklep zaczyna zarabiac, potem to juz tylko
poprawiasz rentownosc, regulujesz ekspozycje, organizujesz promocje,
negocjujesz stawki najmu - ale wszystko to powoduje, ze zarabiasz na nim
coraz wiecej. To na prawde w przypadku Redanu bedzie zyla zlota - potrzeba
tylko duzo czasu, nie 3 miesiecy, bo firma wciaz otwiera nowe sklepy; wg.
mnie jeszcze okolo 6 miesiecy. Zobacz jaka jest teraz sprzedaz - za te 3 - 6
miesiecy, te pieniadze zaczna generowac zysk, a kazde zwiekszenie sprzedazy
bedzie tylko ten zysk skokowo powiekszac. Poza tym znam z tej firmy paru
ludzi i wiem ze to co robia jest sluszne i to prawdziwi fachowcy. Wiem tez
sporo o jej produkcji, strategii rozwoju. Uwazam, ze warto :)

Pozdrawiam

DS


j.w
pozdr






Temat: praca
Mam znajomą, która pracuje w galerii jasło i jakiś specjalnych umiejętności nie posiada. Zaczęła pracę po zdaniu matury, a więc z wykształceniem średnim, zbyt dużego doświadczenia raczej nie miała, gdyż z tego co wiem jest to jej pierwsza praca.
W sklepach odzieżowych pracodawcy zwracają dużą uwagę na prezencję. (śliczna buzia, ładna figura) - choć patrząc na niektóre ekspedientki mam co do tego pewne wątpliwości:)
Nie wiem jak w pozostałych, ale w sklepach firmy Nike, Reebok czy Adidas pracownicy zobowiązani są do kupna i noszenia w pracy firmowych ubrań.

Jeśli natomiast chodzi o spożywczaki do pracy w takim sklepie trzeba mieć wyrobioną książeczkę sanepidowską.



Temat: poszukuje sklep CARRY
Carry to w 100% polska firma, podobnie jak Reserved.

Nie ma co ukrywac ale polskie firmy odziezowe nawet niezle szyja, kryja sie za angielsko brzmiacymi nazwami + te metki w € $ i GBP - stad ta dezorientacja.

Wracajac do Carry to praktycznie w kazdym wiekszym miescie w Polsce maja swoje sklepy, w wiekszych aglomeracjach : Krakow,W-wa nawet kilka , czy maja jakies w Niemczech tego nie wiem.

Byc moze sprzedaja gdzies swoje kolekcje poza Polska, ale nie koniecznie w swoich firmowych sklepach...



Temat: Odziez dla mlodziezy w Polsce- Duze firmy


Witam
Interesuje mnie powyzszy temat, ale nie chodzi tu
o male sklepiki, lecz SIEC sklepow jednej firmy
posiadajacej po kilka lokali w kazdym duzym
miescie i obecnosc w kazdym malym., plus agresywny
marketing w TV
(cos w rodzaju amerykanskiego The GAP)


Ja nie zauwazylem w TV zadnej reklamy ciuchów poza jeansami.


W jakim stopniu polskii rynek jest opanowany
przez zachodnich gigantow w tej branzy
pozdr z Vancouver
Piotr


Ja nie wiem którzy sa gigantami, ale duzo jest w Polsce firmowych sklepów zachodnich i polskich firm
odziezowych.

mer





Temat: Dobre wina

a może te produkty straciły na swojej jakości, ponieważ ich cena jest taka niska? pomimo, że to były sklepy jak najbardziej firmowe?
nie, nie stracily na jakosc; one po prostu kosztuja teraz tyle, ile sa warte.

a jesli chodzi o to, co decyduje o wartosci produktu, to jednym z czynnikow podstawowych jest popyt na niego. bo jesli, ja np. chcialbym Ci sie bosska oddac zupelnie za darmo, i tak bys nie wziela...

wyprodukowanie 1 pary jeansów np. marki levis/americanos/house/wrangler to kwota ok. 20 zł. do tego dochodzą koszty reklamy, magazynowania, prowizje, marże, etc. średnia marża w markowych sklepach odzieżowych to ok. 40 - 45%. i tak z ceny 20 zł powstaje 220, albo i więcej.
kupując towar dobrej marki mamy prawo oczekiwać dobrej jakości. ale dobra marka nie zawsze równa się marka znana czy popularna, np. o sprzęcie firmy maranz słyszało o wiele mniej ludzi niz o lg. a przecież jest różnica w jakości ....

ps. Seeni, graniczna, wrocław. zapraszam. wielka galeria handlowa.



Temat: Mam zagraniczne ciuchy... ze stadionu :) I CO?
Ja mieszkam w łodzi, ale bywam na stadionie XXlecia często, bo moi rodzice tam kupują towar do swoich sklepów odzieżowych :P

Pozatym pod warszawą są fajne "centra" handlowe, w których też sprzedają towar (co tutaj się oszukiwać kradziony, albo z przemytu) "rynkowy", tyle że tam jest cieplutko i nie ma takich tłumów. Do maximusa i tych innych hal handlowych właśnie coraz więcej sprzedawców się przenosi ze stadionu - jest cieplej, wygodniej, klimatyzacja, zaplecza w każdym sklepie, pod nosem bary, restauracje itd. Pozatym większość ludzi kupujących hurtem przyjeżdża na ten stadion z innych miast i wygodniej im jest dotrzeć za miasto, niż przedzierać się samochodami dostawczymi przez miasto.

Ja rozumiem, że chłopcy częściej niż dziewczyny noszą ciuchy firmowe, sportowe... Ja np. nie potrafię sobie znaleźć ubrań w centrum handlowym (za mały wobór jak dla mnie). Zresztą nie lubięchodzić w tym samym, w czym chodzi połowa osiedla. A i fajnego koreańczyka można poznać na ryneczku (tutaj pozdro dla Michała) :D



Temat: neon orion puławska/olesińska


się.
| O ile dobrze pamiętam i kojarzę miejsce, to chodziło o
sklep firmowy firmy
| odzieżowej Orion.

Dobrze pamiętasz i prawidłowo kojarzysz - kolejny sklep
Orion-u był na
Dolnej w nieistniejącym już pawilonie handlowym koło


stacji beznynowej (ale


o ile dobrze pamiętam to nie miał neonu).


Nie zna życia, kto nie chodził w dresie Orion :))))

Krzysiek Supera





Temat: PL Hiphopowe Firmy Odzieżowe

Paczki wysyłamy Pocztą Polską Priorytetem w firmowym opakowaniu, a koszty wysyłki wynoszą kolejno:

10 PLN (za pobraniem)

6 PLN (przy przedpłacie)

Istnieje również możliwość otrzymania przesyłki GRATIS. Przy zamówieniu powyżej 100zł pokrywamy całkowity koszt przesyłki.


no prosze

ej jakie sa jeszcze polskie firmy odzieżowe
?

bo jezeli internetowe skateshopy robia swoich klijentów w <cenzura>

to może lepiej w firmowych sklepach kupować




Temat: neon orion puławska/olesińska


O ile dobrze pamiętam i kojarzę miejsce, to chodziło o sklep firmowy firmy
odzieżowej Orion.


Dobrze pamiętasz i prawidłowo kojarzysz - kolejny sklep Orion-u był na
Dolnej w nieistniejącym już pawilonie handlowym koło stacji beznynowej (ale
o ile dobrze pamiętam to nie miał neonu).

Paweł





Temat: Ceny w warszawskich C.H.

BloomTree zamiast cwaniakowac bez sensu podaj jakies fakty. Ceny w galeriach handlowych sa astronomicznie wysokie i zapewne nie dzieje sie to bez przyczyny. Wiekszosc najemcow majac szczescie dostania powierzczni w popularnej galerii handlowej radzi sobie calkiem niezle. Jednak ze warto negocjowac to juz chyba nie musze wspominac:)

Ale jacy to są najemcy?
Żarcie, trafika, markowe buty, markowe ciuchy, operatorzy gsm, jubilerzy, a w ogóle wszystko działa jako sklep firmowy, bądź franchising.
Akurat Bloom bardzo dobrze napisał, jakie osoby przewijają się przez wielkie galerie.
Uwierz, że w Koziej Wólce można lepiej zarobić, niż w dużej galerii.
To jakaś nasza Polska moda, dzieciaki na wagary do galerii, spacery niedzielne do galerii, oglądanie nowych trendów w galerii itd.
W mojej pobliskiej galerii łódzkiej, tylko stoiska z żarciem cieszą się powodzeniem, salony gsm też nie narzekają, a duże firmy z branży odzieżowej bardzo często otwierają tylko sklep dla umocnienia marki, one nie muszą zarobić wcale.



Temat: 1

Skoro tu nie jest Orginalem to jakim Cudem w Firmowych Sklepach np: NIKE sa buty Made In China i sa sprzedawane Legalnie . Sprzedaja Podrobki ?
Tak olbrzymie firmy jak Nike, Adidas, Puma czy kazda inna tego pokroju nie tylko z branzy odziezowej ma swoj wlasny scisle kontrolowany kanal dystrybucyjny. Owszem, maja fabryki w Chinach ale te fabryki nie prowadza sprzedazy tych produktow. Jesli jakas twierdzi, ze prowadzi to klamie (o ile w ogole rozmawiales z pracownikiem fabryki ;) ).

Jesli chcesz sie zajac sprzedaza produktow Nike, musisz skontaktowac sie z Polskim dystrybutorem i tym samym clo Cie nie dotyczy, bo towar otrzymasz z Polski :)



Temat: Markowe ciuchy...
buty ..to zalezy kto jeszcze jakie lubi nosic .. ja sie bardzo dobrze czuje i taki mam styl.. ze zawsze nosze roznego rodzaju adidasy .. z doswiadczenia wiem .. jak kupiem 1 raz ..ze buty typu .. Adidas Nike .. no dobrze sie trzymaja i przydaja mi sie w codziennym zyciu ..np na basket.. lub innego rodzaju sport.. którego w moim zyciu nie brakuje..
wydaje mi sie poprostu ..ze to glownie zalezy od stylu ubierania sie .. inny nosi .. glany drugi jakies pepegi ..inny tam .. mokasyny ..a ja nosze adidasy .. co do innych spraw.. odziezowych .. troszke czerpne mode z USA.. ale mam wrazenie takie.. ze jak ktos chce modenie wygladac.. i ladnie .. i nie wcale .. mam na mysli wcale sklepy firmowe.. powiem prosto na ciuchy trzeba miec kesh.. $$



Temat: ekwiwalent za pranie odziezy roboczej

Rozumiem,a co z obuwiem? Czy do stroju firmowego muszę zapewnić obuwie lub zwracać koszty jakie ponoszą pracownicy na ten cel? (wyjaśniam ze jest to sklep odzieżowy, centrala daje mi odzież dla pracowników tj.koszulka i spodnie)

Zuzaaaa..... Tak to jest jak piszecie skrotami i malo precyzyjnie
Chyba mowimy o dwoch roznych sprawach.
Odziez "reprezentacyjna" (a taka tu chyba wchodzi w grę) nie jest odziezą roboczą ani ochronną.
Słuzy ona ładnemu, jednolitemu wyglądowi pracownikow tak?
Wtedy ten obowiązek, o ktorym pisalam nie występuje.
Odziez robocza ma chronic ubranie pracownika przez zniszczeniem, zabrudzeniem w procesie pracy itp, z uwagi na charakter wykonywanej pracy. A ochronna przed skutkami czynnikow szkoldliwych, lub temperatury itp.
Rozumiem, ze tu takie uzasadnienie nie ma miejsca, prawda?
A wiec - nie jest to odziez robocza ani ochronna, i nie trzeba opracowywac tych zasad ani wyplacac ekwiwalentow.
Buty tez niech kupują swoej, nie slyszalam, zeby ujednolicac w takich sytuacjach rowniez obuwie
To znaczy, ze pracodawca NIE MUSI ( w swietle przepisow prawa pracy).
Ale - oczywiscie, jesli go stac i zechce - to MOŻE.



Temat: neon orion puławska/olesińska



| zacząłem się zastanawiac dzisiaj co reklamowal ten neon umieszczony na
| dachu budynku na rzeczonym rogu ulic...
A to chyba pralnia była o ile dobrze pamiętam.



O ile dobrze pamiętam i kojarzę miejsce, to chodziło o sklep firmowy
firmy odzieżowej Orion.

Pzdr
Pe Ka





Temat: Odziez dla mlodziezy w Polsce- Duze firmy


Ja nie wiem którzy sa gigantami, ale duzo jest w Polsce firmowych sklepów zachodnich i polskich firm
odziezowych.

mer


Wlasnie o to mi chodzilo:
Nie chodzi o ilosc lecz jakosc. Czy w Polsce jest duza firma ktora nie tylko sprzedaje ciuchy
mlodziezowe, ale kreuje snobizm na ich produkt poprzez agresywny marketing, w konsekwencji
ktorego klienci (mlodziez) kupuje ich ciuchy nie ze wzgledu na uzytecznosc, tylko ze wzgledu na
marke

pozdr
Piotr





Temat: Przestępcy.
Kraj: Lina Sakura zatrzymana za kradzież

Wczoraj o godzinie 15:30 policjanci komendy miejskiej zatrzymali na ulicy Maratońskiej 13-letnią mieszkankę miasta. Lina Sakura ukradła w sklepie odzieżowym trzy pary spodni, 2 paski i kurtkę. Wartość tych rzeczy wynosiła 3000 zł.

Złodziejka została zatrzymana po przejściu przez barierki, na których zamontowany był alarm. Po zatrzymaniu utrzymywała, że znalezione w jej plecaku rzeczy zostały podrzucone przez pracowników sklepu. Sprawa została wyjaśniona bardzo szybko - lokal posiadał system monitorujący, na którym udało się odtworzyć moment jak Lina udaje się do przymierzalni trzymając skradzione ubrania oraz jak ją opuszcza nie mając przy sobie żadnych rzeczy.

Jak wykazało śledztwo to mógł nie być jej jedyny wybryk. W mieszkaniu podejrzanej znaleziono ubrania, buty, artykuły gospodarstwa domowego w firmowych opakowaniach, ometkowane. W tej chwili policja sprawdza czy znalezione przedmioty zostały przez nią skradzione.

Nowe przepisy sądowe umożliwiły publikację danych osobowych sprawczyni.




Temat: Generator Newsów i Wiadomości Więziennych
Wczoraj o godzinie 15:30 policjanci komendy miejskiej zatrzymali na ulicy Maratońskiej 21-letnią mieszkankę miasta. Emilia K******* ukradła w sklepie odzieżowym trzy pary spodni, 2 paski i kurtkę. Wartość tych rzeczy wynosiła 3000 zł.

Złodziejka została zatrzymana po przejściu przez barierki, na których zamontowany był alarm. Po zatrzymaniu utrzymywała, że znalezione w jej plecaku rzeczy zostały podrzucone przez pracowników sklepu. Sprawa została wyjaśniona bardzo szybko - lokal posiadał system monitorujący, na którym udało się odtworzyć moment jak Emilia udaje się do przymierzalni trzymając skradzione ubrania oraz jak ją opuszcza nie mając przy sobie żadnych rzeczy.

Jak wykazało śledztwo to mógł nie być jej jedyny wybryk. W mieszkaniu podejrzanej znaleziono ubrania, buty, artykuły gospodarstwa domowego w firmowych opakowaniach, ometkowane. W tej chwili policja sprawdza czy znalezione przedmioty zostały przez nią skradzione.

Nowe przepisy sądowe umożliwiły publikację danych osobowych sprawczyni.



Temat: Co robicie? Kim jesteście?
Witam, fajnie, że jest taki wątek, możemy się lepiej poznać.

Mam 25 lat, jestem mężatką od 5 lat i mam 4-miesięcznego synka. Zrobiłam licencjat w Wyższej Szkole Działalności Gospodarczej w Warszawie, kierunek finanse i rachunkowość. Chciałam studiować romanistykę, ale niestety, brak kasy Pracowałam w sklepach odzieżowych w trakcie studiów. Potem zachorowałam i miałam przerwę. Potem staż w banku i praca w hurtowni elektrycznej na oświetleniu dekoracyjnym i nie tylko (kable i przewody też musiałam opanować ) A teraz mam urlop macierzyński i wybieram się na wychowawczy przynajmniej do czasu aż Bartuś skończy roczek.
Chciałabym znaleźć potem jakąś spokojniejszą i mniej stresującą pracę, bez dźwigania i durnych imprez firmowych, gdzie wszyscy chlają na umór.



Temat: czy moge sobie wypłacać wynagrodzenie??
prowadze działalnosc gospo sklep odzieżowy) i wszystkie pieniadze trzymałam na firmowym koncie.otworzyłam także konto osobiste i z tym wiąże sie moje pytanie a mianowicie chciałabym czesc pieniedzy przelewać na to właśnie konto z firmowego z tytułem przelwu "wynagrodzenie" ale czy sama sobie mogę wypłacac wynagrodzenie czy to muszę w jakis sposób księgować w PkiR ??? czy rodzi to jakieś skutki podatkowe???



Temat: Jak uniknąć ?
no tu bedzie problem. Musze wpierw uruchomić skaner.
Postaram się to zrobić jeszcze dzisiaj

[ Dodano: Sro Lip 05, 2006 4:35 pm ]
OK, jak dobzre pójdzie to umowa bedzie jeszcze dziś na wieczór

CHCIAŁBYM ZAZNACYĆ:

Najbardziej mi zależe na kontynuacji tego biznesy. Poszukuje sieci odzieżowej, która zrobiłaby mi tam swój sklep firmowy. Jesteście PH, wiec skorzystajcie ze swych znajomości. Poszukajcie troche. Napewno się odwdzięcze



Temat: Zapraszamy do współpracy markowa odzież młodzieżowa
Oferujemy oryginalne markowe t-shirty, longleevy, bluzy z nadrukami i bez. Super jakość i niespotykane nigdzie indziej nadruki. Jesteśmy producentem nadruków (lider na rynku polskim) i odzieży. Zapraszamy do współpracy sklepy i hurtownie odzieżowe.

U nas bez pośredników.

Nasz sklep internetowy boycott.pl

Zapraszamy do naszej nowootwartej siedziby hurtowni/sklepu firmowego Boycott w Rzgowie k. Łodzi C.H. PTAK HALA K lok. 35 sektor A



Temat: Poszukujemy odbiorców markowej odzieży młodzieżowej.
Zapraszamy do naszej nowootwartej hurtowni/sklepu firmowego Boycott w Rzgowie k. Łodzi C.H. PTAK HALA K lok. 35 sektor A

Oferujemy oryginalne markowe t-shirty , longleevy, bluzy z nadrukami i bez. Super jakość i niespotykane nigdzie indziej nadruki. Jesteśmy producentem nadruków i odzieży. Zapraszamy do współpracy sklepy i hurtownie odzieżowe.
boycott.pl



Temat: Franczyza - dopłacają?
Czy istanieje możliwość dopłaty na otwarcie np. butiku w centrum handlowym w warszawie? Biorąc pod uwage fakt że sklep z tego typu odzieżą, firmowy tej firmy jest tylko jeden w Warszawie? I czy to ma w ogole jakąś różnice? Na jaką doatcje moge liczyć? Przeglądając oferty franchisingowe różnych firmych odzieżowych (diverse, reserved, cropp town itp) kwota łączna potrzebna to o koło 100tys pln. Ile mogę dostać od UE?



Temat: Buty oddychające
Gupik:


| Lepiej kup klapki lub sandałki - chyba, że masz brzydkie skarpetki.

Sandały mam firmowe [ Sprandi ] kupione za 50 zł :) po zanajomosci, czy
ktoś z was wie gdzie w Białym jest duży wybór butów tej firmy ?? chętnie
by kupił Adidasy tej firmy :)


Czy duży to nie wiem, ale z tym niebieskim budynku ("Zielony Rynek"?) na
Rocha na samej górze jest sklep z butami Sprandi (nad sklepem z In-blu jest
odzieżowy i naprzeciwko niego ten sklepik ze Sprandi). "Adidasy" tam są, bo
sam tam kupuję. ;-)





Temat: ekwiwalent za pranie odziezy roboczej
Rozumiem,a co z obuwiem? Czy do stroju firmowego muszę zapewnić obuwie lub zwracać koszty jakie ponoszą pracownicy na ten cel? (wyjaśniam ze jest to sklep odzieżowy, centrala daje mi odzież dla pracowników tj.koszulka i spodnie)



Temat: Centrum Handlowe - " Ptak "
Byłam raz.
Szczerze mówiąc to mi się tam nie za bardzo podobało.
Masa ludzi i w ogóle.
Nie pojadę tam już raczej.

A co do sklepów to różne.
Odzieżowe przeważnie, ale takie normalne, firmowych to nie ma raczej.



Temat: 1
Odnośnie McDonald's,jest to najbardziej rozpoznawalna marka w dziedzinie gastronomii,(czyt.najbardziej rozreklamowana),a to przekłada się na liczbę konsumentów,czy tego chcemy czy nie.McDonald's narzuca nam styl życia,do którego chętnie wstępujemy.Jeśli chodzi np.o franchising w branży odzieżowej myślę,że wkrótce ta forma prowadzenia działalności wyprze podrzędne sklepiki,gdyż franchising stanowi dla nich silną konkurencję,zwłaszcza jeśli chodzi np.o posezonowe wyprzedaże w markowych sklepach z odzieżą.Podrzędne sklepy nie mają wtedy zwykle szans przebicia,gdyż nie są w stanie zrobić przeceny - 70%,chyba że stosowaliby podobną strategię marketingową co sklepy firmowe,co nie jest łatwe.Istnieją sklepy,które posiadają w swojej sprzedaży kolekcje znanych i cieszących się uznaniem firm i nie działają na zasadzie franchisingu.Podaję chociażby przykład z mojego miasta, w którym jest właśnie kilka takich sklepów.Jeden z nich posiada w sprzedaży kolekcję firmy Solar i mimo tego,iż nie występuje pod logo tej firmy, działa na bardzo podobnej zasadzie jak typowy sklep marki Solar,gdyż tak samo są przeceny jak w sklepie firmowym,podejrzewam tylko iż nie zabierają kolekcji,sklep prawdopodobnie zostaje z kolekcją i przecenia ją aż do bólu,a nie wiem jak się dzieje to w sklepach na zasadzie franczyzy tej firmy.Moim zdaniem można wykreować swój sklep do takiego stopnia,iż nie będzie on odstawał od wielu sklepów firmowych.Duże znaczenie ma wizerunek sklepu,merchandising odgrywa tu dużą rolę,klienci lubią gdy miłe dla oka nie tylko są ciuszki ale i to gdzie zostały zakupione i w jaki sposób zostali obsłużeni,należy podarować im choć namiastkę luksusu,którego często brakuje im w życiu codziennym,jakim jest praca,dom,praca,dom....Nie jest łatwo wykreować swój sklep,zwłaszcza,że wiąże się to z dużymi kosztami,aczkolwiek troszkę wyobrażni i można stworzyć "coś"za tak niewiele,ale jaka satysfakcja...Wracając jeszcze do franchisingu,to myślę,że mało jest jeszcze firm,które oferują dobre warunki, jakie zachęcałyby do podejmowania działalności właśnie w takiej formie.



Temat: UPS w Brzegu
Tak to już w dniu 13 października 2007 roku nastąpi otwarcie nowego sklepu na ulicy Staromiejskiej 3, obok sklepu firmowego "Odra". Serdecznie zapraszamy wszystkie zwariowane i niezwariowane nastolatki do Planety Mody!

Źródło: www.brzeg24.pl

Planeta Mody to polska firma, która od 10 lat zajmuje się produkcją i sprzedażą modnych i niedrogich ubrań pod marką i Ups! i Świat Bawełny.
Nasze Motto To PARTNERSTWO W BIZNESIE, bo przecież sukces biznesu to umiejętność porozumiewania się i obopólnej współpracy.

Planeta Mody to stale rozwijająca się firma, z roku na rok odnosząca coraz to większe sukcesy w branży odzieżowej na co dowodem jest stale rosnąca liczba sklepów, a także zadowolonych klientów. Naszym celem jest stworzenie ogólnopolskiej sieci sprzedaży sklepów marki UPS!, a co za tym idzie otwieranie nowych placówek głównie w miastach mających powyżej 25 tysięcy mieszkańców. Nasze sklepy można odnaleźć najczęściej przy głównych ulicach, deptakach, na parterze z widoczną witryną o powierzchni handlowej od 30 m2 do 100 m2.

W swojej strategii rozwoju Planeta Mody stawia również na otwieranie własnych salonów firmowych, a także sklepów działających na zasadach franchisingu m. in. w centrach handlowych. Do Państwa dyspozycji pozostają nasi Regionalni Przedstawiciele, którzy w wypadku zainteresowania naszą ofertą przedstawią Państwu szczegółowo „Nasz pomysł na Wspólny biznes”.

Zapraszamy również na naszą biznesową stronę internetową www.planetamody.com.pl

Źródło: www.ups.sklep.pl



Temat: Newsy 2008
<strong>Panattoni Europe, jeden z największych deweloperów w Polsce i Europie centralnej, buduje dla firmy Orsay, przedsiębiorstwa odzieżowego francuskiej Grupy Mulliez, budynek magazynowo-biurowy na terenie Panattoni Park Wrocław.</strong><br />
<br />
Panattoni Europe finalizuje prace nad oddaniem do użytku kompleksu magazynowo-biurowego, typu „built-to-suit”, realizowanego dla firmy Orsay. Zgodnie z umową z 29 sierpnia 2007 r. firma Orsay jest najemcą 15 034 m2 powierzchni magazynowej oraz 3 548 m2 powierzchni biurowej, realizowanych pod klucz, w centrum magazynowym Panattoni Park Wrocław. Poza magazynem i biurami, na terenie hali powstanie również sklep firmowy. <br />
<br />
Robert Dobrzycki, Regional Partner Panattoni Europe: - Cieszymy się, że firma Orsay doceniła wysoką jakość naszych rozwiązań logistycznych i doskonałą lokalizację naszego parku. Panattoni Park Wrocław to idealny wybór dla firm inwestujących na rynkach Europy centralnej i wschodniej. <br />
<br />
Panattoni Park Wrocław jest nowoczesnym parkiem dystrybucyjnym, położonym na Bielanach Wrocławskich, 15 kilometrów na południowy zachód od centrum Wrocławia, przy drodze nr 35, łączącej Wrocław z Pragą. W pobliżu parku znajduje się skrzyżowanie autostrady A4 oraz drogi ekspresowej E67. Dogodna lokalizacja zapewnia doskonałe warunki komunikacyjne na terenie kraju a położone w odległości 9 kilometrów lotnisko umożliwia bezpośrednie połączenia do większości stolic europejskich. <br />
Wrocławski park Panattoni został zaprojektowany z myślą o dużych i średnich najemcach. Oferuje najnowocześniejsze rozwiązania w dziedzinie składowania towarów oraz elastyczne warunki kształtowania modułów magazynowych, zgodnie z potrzebami Klientów. Oprócz najwyższej jakości powierzchni przemysłowej, zrealizowanej zgodnie ze standardami Panattoni Developement Company, park zapewnia niskie koszty eksploatacji budynków oraz niską emisję dwutlenku węgla. Docelowo park będzie oferował Klientom 84 721 m2 powierzchni magazynowo-biurowej. <br />
<br />
Panattoni Europe oferuje swoim Klientom elastyczne warunki najmu oraz powierzchnie dostosowane do ich potrzeb, w strategicznych lokalizacjach w Polsce i Europie centralnej. Dotychczas powstały parki w Poznaniu (Faza I i II oraz Robakowo), Wrocławiu, Mysłowicach, Bielsku-Białej, Łodzi, Błoniu, Teresinie, Pruszkowie oraz w zachodniej części Czech, w okolicach Pilzna. Obecnie firma buduje nowe centra logistyczne w Garwolinie, Strykowie, Ołtarzewie, Wrocławiu (Faza II), Błoniu (Faza II) i Żernikach.<br />
<br />
tbwa-pr / R.S.<br />



Temat: lumpy :)
Hihi, Mess, całkiem ciekawe/trafne spostrzeżenia A ja należę do 4 grupy ludzi, która do lumpa idzie w poszukiwaniu unikatów, niekoniecznie mając na celu ładowanie byle szmatką całego koszyka bo dziś za 5 zeta i w sumie to męczy mnie przebywanie w takich sklepach - właśnie ze względu na pewną panującą tam zwierzęcość. Nie mam nic przeciwko takim sklepom, podoba mi się idea że można kupić sobie ciuch za grosze kiedy kogoś nie stać na nowe i często coś oryginalnego ale odrzuca mnie zachowanie niektórych ludzi, którzy zachowują się niekiedy nawet AGRESYWNIE! Często spotykam się z przepychankami, szturchnięciami, grzebaniem na wieszakach przed nosem i niemal wyrywaniem oglądanej rzeczy z ręki. Ostatnio jestem jakaś wybredna i w takich lumpach zazwyczaj nic nie znajduję (choć ostatnio krawat w grochy i torebka z Marilyn Monroe za kwotę łączną 1,50 to było coś ), ale mam taki ulubiony sklep z odzieżą używaną gdzie praktycznie zawsze coś dla siebie znajduję. Tyle że tam są ciuchy z pierwszego odsiewu, nie wyglądają w większości na używane, niektóre nawet z metkami, większość znanych firm i ogólnie bardzo ciekawe wzory, wcale nie stare kolekcje :] Tyle że ceny są tam wyższe niż w standardowym lumpie bo cena bluzki/sweterka waha się w granicach 15-30 zeta, w sumie można by za to kupić coś zupełnie nowego już, no ale tutaj mam firmowe ciuchy za pół ceny, na metce mi co prawda nie zależy ale jakość jakością.. wolę kupić coś mało używanego za 30 zeta ale firmowego niż z bazarku nówkę No Name za 30 ale trochę tandetną (choć prawdę mówiąc to i w wiodących firmach odzieżowych w Polsce część ubrań jest mejd in czajna ). Coś jak second hand outlet, a taki plus że są tam ubrania sklepów których u mnie w mieście jeszcze nie ma (choć mają być w tym roku ) takich jak np. Vero Moda, H&M itp.

A ogólnie to mam mnóstwo ubrań z second handów i jak najbardziej popieram tę instytucję - tyle że nie liczcie że zjawię się kiedykolwiek jeszcze w lumpeksie w dniu dostawy (masakra!)



Temat: Jak NIE nalezy pisac gdy liczy sie na sponsoring.

witam,

Nazywam się Zbyszek zzz i jestem jednym z przedstawicieli firmy
odziezowej xxx. W poszukiwaniu promocji naszej strony natknalem się na Panstwa i musze przyznac ze jestem pod wrazeniem proponowanych przez Was uslug. Firma xxx zajmuje się produkcja odziezy ccc.
Chciałbym się dowiedziec, czy bylaby mozliwosc zaprojektowania przez Panstwa sajtu promujacego xxx (najchetniej polaczenie flasha z htmlem - ze względu na uzytkownikow Internetu). Ponadto interesowalby nas HOSTING SPONSOROWANY (ACTIVE PROVIDER +/ maksymalnie).
Niestety nie mogę Panstwu na razie obiecac zadnych bezsposrednich zyskow materialnych, ale w zamian mogę przedstawic naprawde bogata oferte wspolpracy reklamowo-promocyjna:
- W zamian za w/w Panstwa baner zawisnie w sklepiej firmy xxx, a także w sklepie patronackim "fff".
- logo graficzne Panstwa firmy plus odnosnik znajdzie się oczywiście na przyszlej stronie xxx plus na stronie www.ddd.dd.
- wasze logo będzie również na banerze reklamujacym strone które znajdzie się na wszelkich możliwych portalach tematycznych, czyli poswieconych muzyce, a także kulturze i rozrywce.
- istniala by mozliwosc naklejenia na samochod firmowy firmy Panstwa form reklamy a to jak wiadomo stanowi silny punkt ofert promocyjno-reklamowych.

Być może Panstwo maja jeszcze jakies inne propozycje, które urozmaicilyby nasza oferte?
To tyle
Proszę o szybka odpowiedz.

Z poszanowaniem

Zbyszek zzz

Nadmienię jeszcze, że w naszej ofercie nie ma pozycji ACTIVE PROVIDER + ani nic podobnie się nazywającego
Ponieważ zadaliśmy kilka pytań pomocniczych Pan 'Zbyszek' w odpowiedzi przedszedł z nami już na 'ty' - czyli chyba staliśmy się dobrymi znajomymi



Temat: [Wrocław] Rozbudowa Domu Towarowego RENOMA
Renoma z Renomą - nowoczesna galeria handlowa w historycznych wnętrzach

Sztandarowy przykład architektury modernistycznej i jeden z najbardziej znanych domów handlowych Wrocławia przechodzi najważniejszą w swojej długoletniej historii metamorfozę – ‼Renoma” powiększa się o nowe skrzydło i renomowanych najemców.

Drugie narodziny Renomy.

Tak bogate dziedzictwo i przeszłość odradza się obecnie w nowoczesnej formie jako galeria handlowa Renoma. Połączy ona w jedną całość zabytkowy modernistyczny budynek oraz dobudowywane właśnie nowe skrzydło od strony ul. Czystej. Inwestycja przywróci historycznemu obiektowi świetność z czasów jego otwarcia, nadając jednocześnie właściwą rangę na miarę jego dziedzictwa i współczesnych wysokich standardów nowoczesnej galerii handlowej. Inwestor - Centrum Development & Investments S.A. – zaprosił do współpracy wrocławską Pracownię Projektową Maćków oraz z londyńską firmę Benoy, które wspólnie z firmą Arup opracowały projekt nowej części oraz renowację zabytkowej Renomy. Całkowita powierzchnia obiektu będzie liczyła prawie 100 tys. mkw., natomiast powierzchnia handlowa – 31 tys. mkw. W sumie na pięciu kondygnacjach w obu połączonych skrzydłach budynku znajdzie się ponad 120 sklepów i butików.

- Renoma w nowej aranżacji zachowa historyczne dziedzictwo ekskluzywnego domu towarowego, łącząc tradycję z nowoczesnością i zapewniając najwyższy standard – podkreśla Tomasz P. Chenczke, Prezes Zarządu CDI. - Projektując wnętrza, architekci zaplanowali przestronne powierzchnie sklepowe, nowoczesne wykończenia z użyciem szlachetnych materiałów takich jak szkło, drewno i stal, a także dużą ilość przeszklonych przestrzeni w całym obiekcie. Bardzo ważnym kryterium przy doborze przyszłych najemców jest dla nas odpowiednia aranżacja własnego sklepu, zgodna z zaprojektowanym, wyjątkowym stylem całej galerii - dodaje.

Znane marki, atrakcyjna gastronomia.

Do tej pory podpisane umowy i listy intencyjne zapełniły już 70 proc. powierzchni handlowej. Wśród sklepów, które znajdą się w Renomie, nie zabraknie znanych i bliskich już wrocławianom marek, ale pojawi się także wiele nowych, wchodzących od niedawna na polski rynek, a także pierwszy raz otwierających się we Wrocławiu.

Największe powierzchnie zajmą salon Royal Collection (3400 mkw. na dwóch piętrach), salon Empik (ok. 3000 mkw.), ZARA (prawie 1800 mkw. na trzech kondygnacjach), Galeria Centrum (ok. 1900 mkw. na dwóch piętrach) oraz Smyk (1800 mkw.). Na poziomie -1 znajdziemy delikatesy Alma (będą miały wielkość 2200 mkw.). Ponadto swój pierwszy salon sportowy w stolicy Dolnego Śląska otworzy firma Exi Sport (ok. 1100 mkw).

Poziomy 0 i +1 przeznaczone zostaną na sklepy odzieżowe i butiki z modą damską i męską, Spośród uznanych światowych marek w Renomie pojawią się m.in.: MEXX, Esprit, Wallis, Hugo Boss, Sisley, Versace, Max Mara, Pinko, Motivi, sklep Marlboro z modą męską oraz od niedawna obecne na polskim rynku Goertz 17, a także po raz pierwszy we Wrocławiu: Lui Jo, Ferre, Massimo Dutti, Marc o′Polo, Max & Co, Turnover, River Island.

Coś dla siebie znajdą też amatorzy dodatków, modnego obuwia i kosmetyków: galeria handlowa przy ul. Świdnickiej wśród swoich najemców będzie miała specjalizujące się w akcesoriach, torbach i wyrobach skórzanych takie marki jak Hugo Boss Accessories, Samsonite oraz pierwsze we Wrocławiu sklepy Francesco Basia, +IT czy Cocinelle. Swoje firmowe stoiska przygotuje Palmers z ekskluzywną bielizną, perfumeria Sephora oraz salon optyczny Paris Optique.

Kondygnację +2 oprócz butików i sklepów z wyposażeniem mieszkań przeznaczono na ofertę przygotowaną z myślą o najmłodszych klientach - obok wymienionego już salonu Smyk pojawią się także sklepy światowych marek z modą dziecięcą: Beneton Kids, Ladybird oraz Hot Oil.

Niewątpliwą atrakcją będzie część restauracyjna na trzecim piętrze Renomy, ulokowana przy przeszklonej elewacji – wrocławianie i turyści będą mogli oglądać imponującą panoramę Starego Miasta Wrocławia, z zielonymi bulwarami nad fosą, Operą Wrocławską i Teatrem Lalek na pierwszym planie. Kawiarnie znajdą się na wszystkich piętrach galerii.



Temat: [Wrocław] Rozbudowa Domu Towarowego RENOMA
Na wiosnę do Renomy

Inwestycja, którą finansuje Centrum Development & Investments pochłonie ponad 100 milionów euro.
- Do tej pory podpisane umowy i listy intencyjne zapełniły już 85 procent powierzchni handlowej - informuje Agata Mikołajczak, rzecznik prasowy CDI. - Wśród sklepów, które znajdą się w Renomie, nie zabraknie znanych i bliskich już wrocławianom marek, ale pojawi się także wiele nowych, wchodzących od niedawna na polski rynek, a także pierwszy raz otwierających się we Wrocławiu. Największe powierzchnie zajmą salon Royal Collection (3400 mkw. na dwóch piętrach), ZARA (prawie 1800 mkw. na trzech kondygnacjach), Galeria Centrum (ok. 1900 mkw. na dwóch piętrach), salon Empik (ok. 1300 mkw.) i Smyk (1800 mkw.). Na poziomie -1 znajdziemy delikatesy Alma (będą miały 2200 mkw.). Ponadto swój pierwszy salon sportowy w stolicy Dolnego Śląska otworzy firma Exi Sport (ok. 1100 mkw).
Poziomy 0 i +1 przeznaczone zostaną na sklepy odzieżowe i butiki z modą damską i męską. Spośród uznanych światowych marek w Renomie pojawią się m.in.: MEXX, Esprit, Wallis, Hugo Boss, Sisley, Versace, Weekend Max Mara, Pinko, Timberland, sklep Marlboro z modą męską oraz od niedawna obecne na polskim rynku IC Company, a także po raz pierwszy we Wrocławiu: Lui Jo, Guess by Marciano, Marc o'Polo, Max & Co.
Coś dla siebie znajdą też amatorzy dodatków, modnego obuwia i kosmetyków. Galeria przy ulicy Świdnickiej wśród swoich najemców będzie miała specjalizujące się w akcesoriach, torbach i wyrobach skórzanych takie marki, jak Hugo Boss Accessories, Samsonite oraz pierwsze we Wrocławiu sklepy Francesco Basia, +IT czy Cocinelle. Swoje firmowe stoiska przygotuje Palmers z ekskluzywną bielizną, perfumeria Sephora oraz salon optyczny Paris Optique.
Kondygnację +2 oprócz butików i sklepów z wyposażeniem mieszkań przeznaczono na ofertę przygotowaną z myślą o najmłodszych klientach - obok wymienionego już salonu Smyk pojawią się także sklepy światowych marek z modą dziecięcą: Beneton Kids, Ladybird oraz Hot Oil.
Niewątpliwą atrakcją będzie część restauracyjna na trzecim piętrze Renomy, ulokowana przy przeszklonej elewacji. Wrocławianie i turyści będą mogli oglądać imponującą panoramę Starego Miasta, z zielonymi bulwarami nad fosą, Operą Wrocławską i Teatrem Lalek na pierwszym planie. Kawiarnie znajdą się na wszystkich piętrach galerii.
Nowa część Renomy, zaprojektowana przez Pracownię Projektową Maćków, we współpracy z londyńskim specjalistą od wnętrz - firmą Benoy oraz projektantem konstrukcji i instalacji - firmą Arup, nawiązuje do charakteru zabytkowego budynku horyzontalnymi podziałami elewacji ukształtowanymi przez szereg gzymsów, których forma i gabaryty kojarzyć się mogą ze "skrzydłami". Zaprojektowana w oparciu o współczesne elementy architektoniczne, kontynuuje oryginalny zamysł projektanta, tworząc nową jakość z obu połączonych części. W ten sposób nowa galeria handlowa Renoma zachowuje najważniejsze założenie i wartość historycznego budynku - nowoczesność i najwyższy standard na obecne czasy.
Wewnętrzna struktura obu połączonych części i rearanżacja wnętrz będą nawiązywały do dziedzictwa ekskluzywnego stylu domu handlowego, zmieniając je w nowoczesnej formule w elegancką galerię handlową. Zaplanowano przestronne powierzchnie sklepowe w obu skrzydłach budynku, nowoczesne wykończenie wnętrz z użyciem szlachetnych materiałów - szkła, drewna i stali, a także dużą ilość przeszklonych przestrzeni zapewniających dostęp światła dziennego - w zabytkowej części obok okien na całej elewacji są to wewnętrzne dziedzińce nakryte szklanymi świetlikami, a także nowe przeszklone atrium, które połączy reprezentacyjną, frontową stronę nowego skrzydła z zabytkowym budynkiem.
Renowacja zabytkowego budynku Renomy jest przeprowadzana w ścisłej współpracy z konserwatorem zabytków. Obok zachowania głównego układu struktury wewnętrznej, szczególnie ważne jest przywrócenie oryginalnego wyglądu zewnętrznego z reprezentacyjnym wejściem głównym od ulicy Świdnickiej oraz charakterystycznymi detalami elewacji, jak ceramiczne płytki czy elementy dekoracyjne w postaci zdobionych złotem główek i kwiatonów.

MUR

http://wroclaw.biznespolska.pl/gazeta/a ... tid=167543



Temat: [Wrocław] Rozbudowa Domu Towarowego RENOMA
Wrocławska Renoma powiększa się nie tylko o nowe skrzydło, ale i o nowych najemców

Kolejne, nowe we Wrocławiu marki zajmują powierzchnie handlowe przy Świdnickiej. Na pół roku przed planowanym otwarciem powierzchnia handlowa została wynajęta w 95%.

Firmy, które po raz pierwszy zawitają do Wrocławia, to m.in. Liu Jo - znana na całym świecie włoska marka oferującą odzież dla młodych kobiet, Tommy Hilifiger – amerykańska sieć sklepów odzieżowych; Hegos – włoska linia obuwnicza, Arrow – oferująca wysokiej jakości koszule męskie, Furla ‐ włoski koncern, specjalizujący się głównie w eleganckich torebkach oraz zegarkach, Coccinelle ‐ oferująca galanterię skórzaną, a także Hemtex – skandynawski gigant z branży tekstylnej.

Wśród licznych sklepów z asortymentem dla dzieci, pojawią się między innymi MotherCare, Hot Oil, Benetton Kids oraz, otwierający pierwszy swój sklep we Wrocławiu, ELC ‐ słynący z edukacyjnych zabawek.

W nowo otwartej Renomie pojawi się również DKNY (Donna Karen New York), oferująca odzież zaprojektowaną głównie dla młodzieży. Firma ta nie tylko wchodzi dopiero na rynek wrocławski, ale również po raz pierwszy otwiera swój sklep w Polsce.

Największe powierzchnie w Renomie zajmą m.in.: salon Royal Collection (3400 m2 na dwóch kondygnacjach), Empik (ok. 3000 m2), ZARA (1800 m2 na trzech kondygnacjach), Galeria Centrum (ok. 1900 m2 na dwóch piętrach), Smyk (1800 m2), delikatesy Alma (2200 m2) oraz Exi Sport (ok. 1100 m2).

Wśród pozostałych najemców znajdą się na pewno tacy giganci jak: MEXX, Esprit, Wallis, Hugo Boss, Sisley, Max Mara, Pinko, Motivi czy Marlboro. Nie zabraknie również asortymentów firmy Goertz 17, Ferre, Marc o′Polo, Max & Co, Turnover oraz Samsonite.

Wrocławianie będą mogli skorzystać również z oferty sklepów Francesco Basia, Furli czy Coccinelle. Swoje firmowe stoiska przygotuje także Palmers wiodący producent ekskluzywnej bielizny, perfumeria Sephora oraz salon optyczny Paris Optique.

W sumie, na pięciu kondygnacjach w obu połączonych skrzydłach budynku, znajdzie się ponad 120 sklepów i butików.

Niewątpliwą atrakcją będzie część restauracyjna na trzecim piętrze Renomy, ulokowana przy przeszklonej elewacji – wrocławianie i turyści będą mogli oglądać imponującą panoramę Starego Miasta Wrocławia, z zielonymi bulwarami nad fosą, Operą Wrocławską i Teatrem Lalek na pierwszym planie. Kawiarnie znajdą się na wszystkich piętrach galerii.
Wrocławianie będą mogli zrobić pierwsze zakupy w nowej Renomie już w marcu 2009 roku.

Powierzchnia całkowita obiektu to 99 500 m2 w tym powierzchnia handlowa (5 kondygnacji) to 31 000 m2. a powierzchnia biurowa (3 kondygnacje) to 10 068 m2. Planowany jest także parking dla klientów na około 630 miejsc parkingowych

Koszt inwestycji to ponad 100 mln euro.

Źródło: Informacja prasowa - http://www.centrumdi.com



Temat: MONNARI TRADE [MON]
Debiut Monnari Trade

2,5 mln praw do akcji serii D spółki z oznaczeniem "MONA" zadebiutowało dziś na WGPW z kursem 22,11 zł, tj. 5,29 proc. powyżej kursu odniesienia wynoszącego 21 zł. Monnari Trade to 33 spółka debiutująca w tym roku na GPW. Po debiucie spółki na Giełdzie notowanych jest 279 spółek.

Spółka zakwalifikowana została do sektora "handel".

Marka Monnari Trade istnieje na polskim rynku od 1988 roku. Spółka powstała w kwietniu 2000 roku, jednak korzenie firmy sięgają roku 1998, kiedy to w Łodzi rozpoczęła działalność spółka cywilna o tej samej nazwie. Jest firmą o całkowicie polskim kapitale.

Głównym obszarem działalności gospodarczej Monari Trade jest tworzenie oferty asortymentowej odzieży damskiej a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych. W połowie roku 2006 sieć składała się z 74 własnych salonów, uzupełnionych 10 sklepami franczyzowymi.

Działalność gospodarcza Spółki polega na ogólnie pojętym zarządzaniu marką, obejmującym w szczególności:
- projektowanie kolekcji odzieży,
- zarządzanie markami,
- zlecanie produkcji oraz jej kontrolę,
- działania marketingowe, w tym reklamowe, związane z promocją marki,
- sprzedaż odzieży i dodatków pod własną marką we własnych salonach.

Monnari zamierza zarządzać również innymi markami, dlatego zakupiła znak towarowy PABIA. Spółka nie zajmuje się już produkcją. Większość produktów jest wytwarzana za granicą, w krajach Dalekiego Wschodu, jednak dla zachowania bezpieczeństwa w dostawach i zdolności do szybkiego reagowania na wymagania i preferencje rynku spółka część produkcji wytwarza w Polsce.

Witając trzydziestego trzeciego debiutanta na warszawskim parkiecie Prezes Ludwik Sobolewski stwierdził:
- Witam na giełdzie piękną firmę, to widać gołym okiem. Jestem pewien, że ta firma doda blasku Giełdzie. Prezes Sobolewski nawiązał w ten sposób do licznie reprezentowanej na parkiecie załogi firmy Monari Trade składającej się w większości z przedstawicielek płci pięknej. Prezes Giełdy wspomniał następnie o artykule w dzisiejszym wydaniu Financial Times, opisującym dynamiczny rozwój rynku pierwotnego na polskiej giełdzie.
- Dziś już właściwie nie powinniśmy mówić spółkom dlaczego warto wejść na warszawską giełdę. Powinniśmy raczej pytać dlaczego jeszcze nie są notowane na GPW - dodał Prezes Sobolewski.

Prezes spółki Monnari Trade Marek Banasiak przywitał obecnych na parkiecie pracowników swojej firmy. Na uroczystość debiutu przybyła także prawie cała, licząca 100 osób załoga spółki. Tak liczna obecność była możliwa, ponieważ w spółce z okazji debiutu giełdowego był dziś dzień wolny. - Dziś jest święto naszej firmy i moje święto. Dziękuję Wam - całej setce pracowników naszej firmy za to, że wytrzymaliście wysokie tempo pracy, często bardzo nerwowej. Wszyscy macie wkład w jej rozwój, wszyscy przyczyniliście się do dzisiejszego debiutu na Giełdzie. Ale wejście na GPW to nie koniec, to dopiero początek nowej drogi. Jestem przekonany, że perspektywy spółki są znakomite. Bardzo dobre są fundamenty finansowe spółki, a dzięki GPW spółka zdobędzie jeszcze większy prestiż. Obecność na Giełdzie wzmocni naszą markę i da poczucie bezpieczeństwa, dzięki łatwiejszemu dostępowi do kapitału. Moim marzeniem jest stworzenie sieci naszych sklepów w Chinach. Wierzę, że kiedyś uda się je spełnić.

W wyniku przeprowadzenia publicznej subskrypcji akcji po cenie 21 zł, spółka pozyskała 52,5 mln zł. Mają być one przeznaczone na rozwój sieci sklepów, budowę centrum logistycznego, i przejęcia mniejszych podmiotów działających w branży odzieżowej.

http://mojeinwestycje.interia.pl/news?inf=849744



Temat: Echo Investment - Galeria Echo

Wirtualny spacer po Nowej Galerii Echo - galeria zdjęć, lista sklepów
Jarosław Panek

Dwupiętrowe H&M oraz C&A z własnymi ruchomymi schodami, 18 - torowa kręgielnia, basen w centrum fittness, własny browar i topowe włoskie, hiszpańskie oraz niemieckie marki odzieżowe, niektóre wprost z pokazów mody w Mediolanie. Zapraszamy na pierwszy wirtualny spacer po Nowe Galerii Echo.

Za rok w Kielcach oficjalnie ruszy nowa, powiększona Galeria Echo - będzie jednym z największych centrów handlowych w Polsce. Tylko "Echu Dnia” udało się dotrzeć do planów , które zapierają dech w piersiach.

Na poziomie "-1” zaleje nas feeria słonecznego świata z przeszklonego dachu, znajdującego się cztery poziomy wyżej. Tu znajdzie się potężny salon sportowy Go Sport o powierzchni ponad 1400 metrów kwadratowych oraz do pierwszej kondygnacji dwupiętrowego H&M. Stąd można pojechać ruchomymi schodami na górne piętro H&M lub pozostać na poziomie "-1”, aby obejrzeć ofertę innych sklepów. Na drugim końcu alejki prowadzącego od Go Sport znajduje się sklep Re Kids, który zaczyna królestwo działu dziecięcego. Viilla Happ, Endo, Bartek, Wenice, Max&Maurycy, Wójcik - to za-ledwie niektóre marki z artykułami dla maluchów, które na pewno pojawią się w tej część galerii.

Zaraz za działem dziecięcymi, sporo sklepów z wyposażeniem wnętrz, w tym Timarii, 300 - metrowy Al-mi Decor, Megapunkt, PIK, sklep Polskie Pierze i Puch i być może coś z najwyżej półki luksusowej porcelany. W kolejnej alejce niemal dwa razy większa od obecnej przeniesiona drogeria Rossmann i dział popularnych sklepów z butami, w tym takimi markami jak CCC, Boti, oraz Deichmannn. I wreszcie czwarta alejka z markami dla młodzieży, między innymi Ravel, Scotch & Soda, Cross, Heavy Duty i prawie trzykrotnie większy od obecnego salon Top Secret z odzieżą typu causal office.

Na poziomie "0” w owalnej, narożnej części budynku, nad salonem Go Sportu, znajduje się wejście na pierwszą kondygnację innego giganta, odzieżowego koncernu C&A , który dzieli tę część galerii z drugą kondygnacją H&M. Pojawi się sklep marki S. Olivier, tuż zanim obuwniczy Franco Feruzzi i Sunset Suits. Nietrudno odgadnąć. Jesteśmy na dziale męskim. Stąd firmowe salony Bytomia, Próchnika, La Vard czy Pierre Cardin. Na końcu alejki prawdopodobnie znajdzie się megapopularny odzieżowy gigant z Hiszpanii, na prawie 1200 metrach kwadratowych powierzchni. Alejkę kontynuują kolejne równie znane marki jak Carry czy druga kondygnacja wspomnianego wcześniej sklepu Reserved. Po skręcie w kolejną promenadę odnajdziemy salon Tatuum, Wittchen, Ochnik, 4 You, a za rogiem, tuż przy wejściu do C&A buty Ecco i Cropp. W obecnym głównym ciągu prowadzącym do Tesco znajdzie się parę nowych marek między innymi Deni Cler, Caterina i wielki salon marki Mohito. A w alejce równoległej, tam gdzie te-raz jest Reserved, obok istniejących sklepów Solar, Simple, salonu z ekskluzywną bielizną marki Triumph czy Hexeline, zostanie otwarte królestwo tkanin dekoracyjnych pościeli, itp, czyli 500 - metrowy salon Home&You.

Na poziomie "+1” takie marki jak Tuzzi, Street Obuwie, Cocomore, Gatta, Chantel, Pretty Girl, Taranko, Tiffi, De Facto, Ryłko, Jaquelin Riu, czy Tally Weijl. Tu może się także pojawić nowa luksusowa perfumeria, druga w obiekcie, bo w starym miejscu pozostaje piętro niżej Douglas.

I wreszcie czwarta kondygnacja, czyli poziom "+2” To głównie część rozrywkowa, z wielką kręgielna na 18 torów wraz z profesjonalnym klubem bilardowym, jednym z trzech najlepiej wyposażonych klubów fitness w Polsce z rozbudowana częścią relaksacyjną oraz basenem. Jest też duża szansa, że powstanie tu także minibrowar, warzący i sprzedający piwo na miejscu. Znajdzie się również miejsce na super atrakcje dla naszych milusińskich w postaci miasteczka zabaw dla dzieci.

To wszystko wygląda jak bajka, ale ten sen akurat się ziści. Już w wakacje tego roku część obecnej galerii zostanie zamknięta, aby rozpocząć proces łączenia starego obiektu z nowo budowanym. Ale w 2010 roku całość ma być już oddana do użytku.

Galeria zdjęć i lista sklepów na: www.strefabiznesu.echodnia.eu

źródło: http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090320/POWIAT0104/767935871




Temat: Echo Investment - Galeria Echo
Ujawniamy tajemnice Nowej Galerii Echo w Kielcach - to będzie szok !


By pavael at 2009-03-19

Dwupiętrowe H&M oraz C&A z własnymi ruchomymi schodami, 18 - torowa kręgielnia, basen w centrum fittness, własny browar i topowe włoskie, hiszpańskie oraz niemieckie marki odzieżowe, niektóre wprost z pokazów mody w Mediolanie. Zapraszamy na pierwszy wirtualny spacer po Nowej Galerii Echo.

Za rok w Kielcach oficjalnie ruszy nowa, powiększona Galeria Echo - będzie jednym z największych centrów handlowych w Polsce. Tylko "Echu Dnia” udało się dotrzeć do planów , które zapierają dech w piersiach.

Na poziomie "-1” będzie Go Sport o powierzchni ponad 1400 metrów kwadratowych oraz pierwsza kondygnacja dwupiętrowego H&M. Znajdzie się też sklep Re Kids, który zaczyna królestwo działu dziecięcego. Viilla Happ, Endo, Bartek, Wenice, Max&Maurycy, Wójcik - to zaledwie niektóre marki z artykułami dla maluchów, które na pewno pojawią się w tej część galerii.

Zaraz za działem dziecięcymi, sporo sklepów z wyposażeniem wnętrz, drogeria Rossmann i dział popularnych sklepów z butami, w tym takimi markami jak CCC, Boti, oraz Deichmannn. I wreszcie czwarta alejka z markami dla młodzieży, między innymi Ravel, Scotch & Soda, Cross, Heavy Duty i prawie trzykrotnie większy od obecnego salon Top Secret z odzieżą typu causal office.

Na poziomie "0” nad salonem Go Sportu, znajduje się wejście na pierwszą kondygnację innego giganta, odzieżowego koncernu C&A , który dzieli tę część galerii z drugą kondygnacją H&M. Pojawi się sklep marki S. Olivier, za nim Franco Feruzzi i Sunset Suits. Jesteśmy na dziale męskim. Stąd firmowe salony Bytomia, Próchnika, La Vard czy Pierre Cardin. Będzie salon Tatuum, Wittchen, Ochnik, 4 You. Na tym samym poziomie sklepy Ecco, Cropp, Deni Cler, Caterina i wielki salon marki Mohito. Potem Solar, Simple, salonu z ekskluzywną bielizną marki Triumph czy Hexeline.

Na poziomie "+1” takie marki jak Tuzzi, Street Obuwie, Cocomore, Gatta, Chantel, Pretty Girl, Taranko, Tiffi, De Facto, Ryłko, Jaquelin Riu, czy Tally Weijl. Tu może się także pojawić nowa luksusowa perfumeria, druga w obiekcie, bo w starym miejscu pozostaje piętro niżej Douglas.

I wreszcie czwarta kondygnacja, czyli poziom "+2” To głównie część rozrywkowa, z wielką kręgielna na 18 torów wraz z profesjonalnym klubem bilardowym, jednym z trzech najlepiej wyposażonych klubów fitness w Polsce z rozbudowana częścią relaksacyjną oraz basenem. Jest też duża szansa, że powstanie tu także minibrowar, warzący i sprzedający piwo na miejscu. Znajdzie się również miejsce na super atrakcje dla naszych milusińskich w postaci miasteczka zabaw dla dzieci.

To wszystko wygląda jak bajka, ale ten sen akurat się ziści. Już w wakacje tego roku część obecnej galerii zostanie zamknięta, aby rozpocząć proces łączenia starego obiektu z nowo budowanym. Ale w 2010 roku całość ma być już oddana do użytku.

W piątek w papierowym wydaniu zapraszamy na wirtualny spacer po nowej "Galerii” - dowiecie się o wszystkich planach i zobaczycie pierwsze wizualizacje.

Źródło: Echo Dnia




Temat: PRÓCHNIK [PRC]
PROCHNIK (PRC): Próchnik stawia na salony
14.03.2006 19:06
W ostatnim czasie Próchnik otworzył kolejne salony sprzedaży. Tym razem w samym sercu Krakowa przy Placu Mariackim 1 i w Galerii Kazimierz. Jest to element konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju firmy. Możliwość szybkiej rozbudowy sieci dystrybucji jest obecnie głównym czynnikiem wyznaczającym tempo rozwoju Firmy.

To już dziewiąty salon sprzedaży Próchnika. Poza trzema salonami w Krakowie Próchnik posiada salony sprzedaży w Łodzi, Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Częstochowie i Katowicach.

Próchnik dzięki długiej historii liczącej sobie ponad pół wieku, jest jedną z najszybciej rozwijających się polskich firm odzieżowych w Polsce.

Misją Próchnik S.A. jest zaspokojenie potrzeb i gustów najwybredniejszych klientów poprzez oferowanie odzieży o bezkompromisowej jakości i stylu, a celem głównym osiągnięcie pozycji lidera rynku odzieżowego wśród klientów o najwyższych wymaganiach.

Od września 2005 w nowych salonach firmowych Próchnika w dużych miastach można kupić niemal wszystko, co potrzebne jest eleganckiemu mężczyźnie ? od koszul i garniturów po krawaty i płaszcze jak też odzież na weekend. Spółka po kilku trudnych latach wychodzi wreszcie na prostą. Strategia rozwoju firmy przynosi bardzo dobre efekty.

Pod sprawdzoną marką Próchnika oferowana jest kompletna gama odzieży męskiej. Klient może nabyć nie tylko płaszcz, ale także spodnie, marynarki, koszule i krawaty ? w sklepie Próchnika ubierze się od stóp do głów. Ponadto firma oferuje damskie kurtki i płaszcze.

Projektanci Próchnika opierają swoje projekty na nowoczesnej sylwetce mężczyzny w sile wieku, pragnącego wyglądać młodo oraz klasycznie. Garnitury, które oferuje Próchnik mają linię bliżej ciała, są uszyte z tkanin wełnianych wysokiej jakości, część wzorów jest gładka, kilka w delikatny tenis. W najnowszej kolekcji Próchnika wiosna/ lato 2006 ? zobaczymy klasyczne garnitury , kurtki i płaszcze w odcieniach szarości, beżu i ecru ? zgodnie ze światowymi trendami.

Charakterystyczną cechą ubrań jest staranne wykończenie wnętrza. Tkaniny głównie włoskie, ze szlachetnych włókien i ich mieszanek.

Tak szeroki asortyment wymaga odpowiedniej sieci dystrybucji. Salony Próchnika będą otwierane w ramach własnej, firmowej sieci i jako sklepy patronackie.

Ostatnio Próchnik otworzył kolejny salon sprzedaży w samym sercu Krakowa przy Placu Mariackim 1. Jest to element konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju firmy. Możliwość szybkiej rozbudowy sieci dystrybucji jest obecnie głównym czynnikiem wyznaczającym tempo rozwoju Firmy. Mimo imponującego wskaźnika wzrostu ponad (100%) przychodów w 2005 r. zarząd widzi dalszą możliwość istotnego jego zwiększenia. Dlatego podstawowym celem planowanej Emisji jest dalsza rozbudowa własnej sieci sprzedaży.

Oferowane produkty to zbiór dwóch czynników: wieloletniego doświadczenia i pasji tworzenia najwyższej jakości ubrań. Obecnie w łódzkiej firmie pracuje ponad 280 świetnie wyszkolonych pracowników, którzy nie boją się żadnych krawieckich "wyzwań?.

Do końca roku Próchnik planuje otworzyć kolejne salony sprzedaży.

(INTERIA.PL)



Temat: T-Shirt
http://www.seika.pl/fruitoftheloom/produkty_tshirt.html

sklepy firmowe Fruit Of The Loom jeszcze istnieją
świetnie po potrzebuje białe longsleeve'y

Bełchatów

DEEP Bełchatów pl.Narutowicza

Białystok

MADORIN S.J. Białystok ul.Waryńskiego 8
MUSIC FOR YOU Białystok Św.Rocha 17b

Bielsko Biała

Millenium Sport Bielsko Biała D.H.Klimczok
ul.Cyniarska 11
I piętro 033 8227269

Bochnia

ARUK Bochnia ul.Kościuszki 3 014 6111583

Bolesławiec

TEKSTYLIA Bolesławiec ul.Asnyka 6/7 075 7322767

Brzesko

ARUK Brzesko ul.Rynek 1 014 6861140

Bydgoszcz

Olimpia Bydgoszcz Gdańska 27 052 3212715

Cieszyn

MUSTANG Cieszyn ul.Stary Targ 2 033 8525303

Częstochowa

P.H. IBIS s.j. Częstochowa Al.NMP 35
P.H. PEREX Częstochowa Al.NMP 52
F.H. KINGA Częstochowa Al.NMP 17

Czechowice-
Dziedzice

SPORT MODA Czechowice-
Dziedzice ul.Słowackiego 4 032 2154586

Ełk
Sklep Sportowy Ełk ul.Wojska Polskiego 44 087 6103049

Gdańsk

HALA TARGOWA stoisko 21 Gdańsk Plac Dominikański 1

TOMI Gdynia ul.3 maja 17 058 6201555

M-LUX Giżycko Pl.Grunwaldzki 1A 087 4282541

BIG STAR Gniezno ul.Rynek 7 061 4241998

EBA Grajewo os.Centrum
pawilon 1 086 2724963

F.H.KORA Hrubieszów ul.3 - Maja 2 a

Fruit end Jeans Inowrocław ul.Rynek

TOMCIO Iława ul.Królowej Jadwigi 2 089 6485160

WRANGLER LEE Jarocin ul.Śródmiejska

MERKURY Jarosław D.T.GLOBUS
ul. Jana Pawła II 3A parter 016 6212129

MEGA SPORT Jelenia Góra ul.Kopernika 2 075 7525302

TWÓJ STYL Jordanów ul.Piłsudskiego 9 018 2674266

Anel-Sport Kartuzy ul.11 listopada 4 058 6810562

AMINO-2 Katowice D.H. ŚLĄZAK
ul.Mickiewicza 7 032 2588021 wew.128

CampuS Katowice ul.P.Skargi 6 032 7810375
MAX Kętrzyn ul.Sikorskiego 14 089 7512579

P.H. STYLE S.C. Kielce ul.Mała 12
CampuS Kraków ul. Sienna 14 012 4296812

CampuS Kraków C.H.Plaza al.Pokoju 44 012 2909360

CampuS Kraków C.H.M1 al.Pokoju 61 012 2965900

Drespol Kraków ul.Długa 35 012 6328514

WRANGLER Krotoszyn ul.Kaliska

Campus Legnica Galeria Piastów II piętro ul. NMP 9 076 727 7455

SPORTING Leszno C.H. Nasze Leszno

ul.Narutowicza 84 065 5296868

SPORTING Leszno ul.Rynek 25 065 5293199 wew.28

Firma Handlowa Leśna Podlaska ul.Lipowa 12a

MODA Sport Leżajsk ul.Mickiewicza 18 017 2421621

NIKI SPORT S.C. Lublin ul.Okopowa 3

Domy Handlowe CENNTRAL Łódz ul.Piotrkowska 165

AMERICANOS Lubaczów ul.Rynek 27 016 6323372

EXE Mielec C.H. Pasaż paw. 32

ul. Dworcowa 4

BALTEKS Międzyrzecz ul.Wesoła 12 095 7411142

MERKURY Nowy Sącz C.H.EUROPA PLAZA ul.Nawojowska 1 II.piętro BOX 209 018 4495168

LIDER (SALOMON) Nowy Targ ul.Rynek 10 018 2669360

Sklep Odzieżowy Oborniki Wielkopolskie ul.Rynek 11

ADIDAS Olesno ul.Kopernika

ANNA SPORT Oleśnica ul.Pl.Zwycięstwa

IWMAR (Campus) Olsztyn Pl.Jedności Słowiańskiej 1

C.H.JAKUB II piętro box 212 089 5270700

Odzież Turystyczno Sportowa Opole ul.Katowicka

Handel Artykułami Przemysłowymi Ostrów Mazowiecki ul.Sikorskiego 6

WRANGLER Ostrów Wielkopolski ul.Raszkowska

WRANGLER Ostrzeszów ul.Sw.Mikołaja

STYL Oświęcim ul.Dąbrowskiego 8A 033 8440599

C.H.ERGO Oława

C.H.IBI Piła

BJ SPORT Poznań ul.Św. Marcin

BOSTON Poznań ul.Szamarzewskiego 37 061 8476803 wew.24

Maverick-Nevada Poznań C.H.Panorama ul.Górecka BOX 129

Rykowisko Alfa Przemyśl ul. 3 maja 19

D.H. SZPAK I piętro 016 6791337

TEXAS Radom ul.Moniuszki 24

FUKS Radomsko ul.Reymonta 28

MERKURY Rzeszów C.H.Rejtan II piętro

ul. Rejtana 53 017 8586026

Fruit Of The Loom Rzgów C.H. Ptak

Alti-Sport Sanok ul.Lipińskiego 248 013 4644861

P.H.U. BILA Skierniewice ul.Jagiellońska 1

GAGA Siedlce ul.Bohaterów Getta 1

Sklep Turystyczno Rowerowy Sieradz

TEMPO Sopot ul.Boh.Monte Cassino 5 058 5512480

MARATON Stalowa Wola ul.Okulickiego 88 015 8432528

INTERMARCHE Swarzędz C.H. ETC

Sklep Oldschool Szczecin ul.Kopernika 2/2

DEMA Środa Wielkopolska ul.Dąbrowskiego

MERKURY Tarnów C.H. MAX ul.Szkotnik 1A I.piętro 014 6261529

ALDAW Tarnów D.H. Świt I piętro

ul. Kościuszki 1 0608 493712

Sklep Odzieżowy Toruń ul.Szeroka

Fruit Of The Loom Trzebnica ul.Św. Jadwigi

C.H LAND Warszawa ul.Wałbrzyska 11 lok.168 022 5499288

FOLC SPORT Warszawa ul.Grójecka 46/48

EDUSZO Warszawa ul.Słowackiego 45
paw. 12

MDM Trading Sp. j Warszawa Pl. Konstytucji 6

PHU SPORTINEL Warszawa ul.Komisji Edukacji Narodowej 95

KDT Warszawa stoisko B57/58

Sklep Sportowy Warszawa ul.Krasinskiego 18

Sport-Land s.c. Warszawa ul.Puławska 101 a

TOMAR Warszawa ul.Miączyńska 54

WILSON s.c. Warszawa ul.Krasińskiego 10

GEMM Wieluń ul.Rórzana

SPEEDSPORTS Wejherowo ul.1 Bryg.Panc.WP 28 C.H. Kaszuby
box 13B 058 5722716

Sklep Sportowy WOJCIECH Wodzisław Śląski ul.Ks.Konstancji 1 032 4556707

D.H.KAMELEON Wrocław ul.Szewska 6/7 071 7976736

CampuS Wrocław-Bielany C.H.Auchan 071 7806647

BIG STAR Września ul.Sienkiewicza 6 061 4367462

CampuS Zabrze C.H. M1 032 7770410

Camping Zabrze ul.Wolności 266 032 2715523

ANTOS Sklep Sportowy Zakopane ul.Krupówki 53 018 2014545

Sklep odzieżowy Zielona Góra Galeria Topaz stoisko nr 18 068 3221124

IRENA SPORT Żory ul.Folwarecka 2 032 4690111




Temat: w jaki sposób rozwinąć działalność
Witam ponownie.
Budowanie systmu binesu to dluuuuga droga, ale mozliwa do wykonania.
Nad tym co mogałabym ci poradzic z zakresu budowania systemu biznesu tej branzy i w wtych ww. przez ciebie warunkach to musze troche pomyslec (o ile wogole moje rady beda coś warte).
moge ci na razie zproponowac pare rozwiazan z zakresu promocji i reklamy, ktore byc moze zaowocuja wyróznienie twojego stoiska trwale wsród innych stoisk i zdobyciem lojalnych klientów. Staram sie aby moje pomysly były realne do wykonania i zcasowo i kwotowo.

Nie wiem czy masz na targowisku swoj pawilon zamkniety, czy otwarte stoisko na powietrzu, to troche zmienia.
Ok, bez wzgledu na to jakie masz stoisko twoja nazwa (nazwa przyszlej sieci twoich sklepow) musi byc widoczna an gzymsie. tak sie buduje skojarzenia. Nie mozesz byc pawilonem nr 146 musisz sie ajkso anzywac. Nie mzoesz byc stoiskiem:
-gdzie kupilas taka fajna bluzke?
-na tym stoisku w trzeciej alejce... zcekaj a moze to bylo w zcwartej... a nie pamietam ale jest tych bluzek pleno na co drugim stoisku jak zapytasz.

Niech to bedzie prosta anzwa na ajsnym tle ciemne litery (na bialym zcarne ejst b. dobrze) pisalna ladna czcionka, niech to bedzie mila dla ciebie anzwa, imie zony cokolwiek. W zadnym razie PHU imex czy inne Zosimex.

Ok, mowisz, ze trudno ci wybierac towar i rzeczywiscie dobor asortymentu to jest dosc trudna rzecz. Masz dzieci? Bierz je ze soba. dzieci to najlepsi wypatrywacze trendow. dzieci lat 13-17 t5o mistrzowie wypatrywania trendow! Moja siostra kiedys robila w binesie tak jak ty,miala pawilon w centrum miasta malego z ciuchami. Zawsze jak tylko mogla po towar brala ze soba corke. mowi,z e ona by w zyciu nie wybrala tego co sugerowal jeje corka, anwet by an to nie spojrzala a to sie potem najlpeije spzredawalo. Dzieci tak jhak powiedizlam wypatruja nowe trendy, studenci jak jzu sie te trendy rozprzestrzenia ich uzywaja, dorosli owe trendy ajk jzu sie przechodza akceptuja i zcesciowo wdrazaja.
Zadanie domowe: oglądaj teledyski i jesli amsz dzieci nich one tez oglądaja teledyski. Viva, MTV cokolwiek jeszcze tam jest dostepne w kablówkach. Lepiej wersje orginalne a nie viva Polska czy MTV Polska. Każda sobota zadanie domowe zawsze ogladasz lsite przebojow. To wlasnie gl. moda pokazywana w teledyskach ksztaltuje zapotrzebowania masowego klienta na ciuchy. drugie zadaie domowe: lektury obowiazkowe: glamour, twoj styl, elle. Wycinaj strony z ciuchamiz ztych gazet. jesli ansz wlasny pawilon poswiec zcesc sciany i wieszja te zdjecia i podpisuj z którego numeru i z jakij gazety jesli masz u siebie towar wygladajacy podobnie. Zawsze lepeij wyglada towar wyeksponowany na zywej osobie (nawet na zdjeciu) niz powieszony na wieszaku wsrod innych.
To nie do konca ok, ze nie amsz jakis wzorcow marek odziezowych. sprobuj wymienic jakiekolwiek jakie znas zmarki odizezowe. jesli wymieniles 3 i jzu nad zcwarta musiales sie zastanowic sekunde, musisz nadrobic. Bedac w Wawei obowiazkowe wizyty: H&M, Pabia, Reserved, Cropp Town, Espri, Vistula, sunsetsuits, Vero Moda, Dorothy Perkins i jej młodizeżowa wersja Miss Selfridge, Morgan, Benetton, Zara, Mango to na poczatek.
SCzyli pobaw sie w konsumenta. wejdz do akzdego sklepu z akrtka i pisz sobie takie rzezczy jaki:
1. nastrój sklepu: i wal przymiotniki ajkie ci przyjad do głowy: ciplo, zimnoo, nowoczesnie, wytrawnie, kolorowo, stonowanie, avangardowom ,mlodizezowo, klasycznie, elegansko, szrmandzko
2. towar: dla pan, dla panow, klasyka, nowoczesnosc, jaki kolor dominuje jaksie wchodzi

Jak chesz miec siec kilku sklepow musisz myslec ajk firmy co maja siec sklepow a nie jak spzredawca towarow na bazarze. To nie ma brzmiec brzydko, tylko prawda ejst taka,ze twoj klient jest twoim klientem o ile sie nie wzbogaci. Sam wiesz,ze jakosc ubran, ktore sprzedajesz to nie ejst ich anjmocniejsza strona (ciuchy z h&m tez sa do bani jesli chodiz o jakosc, a jednak wszyscy sie o nie tluka a kosztuja wiecj niz na bazarze). Chdiz o to, ze wiekszosc twoich klientow kupuje u ciebie nie dlatego,ze ejst to ich w pelni swiadomy wybor tylko dlatego,z e nie stac ich na rzeczy drozsze. Nie sa wiec lojalnymi klientami, pojda najczesciej tam gdzie taniej. Musisz im wiec dac ulude na miare mozliwosci swoich, taka jaka daja te firmowe sklepy. aby im taka ulude dac musisz te sklepy poznac i zobaczyc co one takiego daja poza towarem.
Rób promocje np: czerwony wtorek. Wystaw jak najwiecje towaru w kolorze czerwnym i daj na niego 10% znizki. Po pierwsze taka bomba jednokolorowa wyrozni cie z tlumu innych stoisk. Na stale gryupuj towar kolorami wiec nie spodnie do spodni tylko biale do bialeg a zielone do zielonego. czlowiek robi zakupy kolorami i kolory majaj pierwszy wplyw na ansze emocje.
Rozdawaj wizytowki ze swoimi namairami , kazdemu kto zrobi zkaupy u ciebie np. znizka w okresie pomiedzy 1 grudnia a 31 grudnia: szal sylwestrowy u Pan. Pobaw sie w promocje do akzdje kreacji sylwestrowej brokat (maly za max 5 PLN),a le to dziala. Wyeksponuj ta promocje,z eby akzdy aj widzial. rob takie promocje czesto. Beda do ciebie przychodzili klienci liczac,z e zawsze u ciebie ejst jaks wartosc dodana. Z zcasem te male ekstra mzoesz pakowac w trobe papaierowa z twoim logo, z ta nazwą. ogolnie torby papaierowe sa lepsze niz plastykowe reklamowki (kojaza sie z wyzszym prestizem, no ale to jzu jest inwestycja)
Nie boj sie dawac klientom swoj nr. telefonu, sugeruj,z emoga dzwonic i sie pytac czy udalo ci sie np. znalezcjeszce jedne taki sweter o jaki pytali.

Stawaj an głowie,z eby miec zawsze pelna rozmiarówke. pelna rozmiarowka to klucz do zadowolonego klinta. Dla klient ato okropne uczycie kiedy che cos kupic i an prawde che wydac pieniadze a juz kompletnie nie am an co bo bnie ma ejgo rozmoarow. Posmak nieudanego polowania zostaje na dlugo i odstrecza od stoiska.

Palisz? Rzuc palenie. Nie ma nic gorszego niz smierdzacy fajkami pawilon, a wystarczy,z ejedna osoba pali to dlaniepalacych smerdzi wszystko. Zawsze zatrudniaj niepalace ekspedientki. palace tylko kombinuja jak tu wyjsc an peta co godizne i an chwilek zamknac sklepik lub sterczec na zewnatrz i olewac klienta lub prowadzc z nim rozmowe zzewnatzr pawilonu. to juz szczyt lekcewazenia rozmawiac z klientem z petem w reku!
ciuchy z tworzyw sztucznych same w sobie niepieknie pachna jak dolozyc do tego anwet delikatny smrod fajek-kaplica. za to w pawilonach zamknietych dobrze robi rozsiewanie aldnychz apachow. Ale delikatnych i raczej naturalnych. kominek zapachowy z olejkiem eterycznym sie sprawdza. W angli agenci nieruchomosci gdy sprzedaja dom przyjzzdzaja na mijsce jkies 40 minut wczesniej i do piekarnika wkladaja laske wanilii. Hajcuja na amxa jakies 15 minut i wsyztsko wylaczaja i wychodza. spotykaja sie zklientem udajac z,e wlasnie przyjechali i wpuszczaja ich do domu. Skojarzenia zapachowe siedza w nas b. gleboko. W Anglii taki zapach wanilii unoszacy sie w powietzu kojazry sie ze spokojem rodzinnym (placek waniliowy pieczony przez brytyjskie matkiw wekend) z atmosfera domowa. Moze warto takei zapachowe manipulacje pzreniesc na polski grunt. Np. przed sw bozego anrodzenia olejek cynamonowy i swierkowy.

a jak wymysle jak rozwinac to w system binesu to napisze wiecje.





Strona 1 z 2 • Zostało znalezionych 51 postów • 1, 2


 Menu
 : Strona Główna
 : firmowa odzierz nowa
 : firmowe kartki świąteczne
 : firmowy program Motoroli
 : firmowa Info
 : firmowa kartka
 : firmowe Banki
 : Firmowe spodnie
 : firmowe suknie
 : Firmowe życzenia
 : firmowy doc
 : message firmy
 : Koźmiński informatyka Ranking
 : organy firmy Casio
 : Nowy katalog z kosmetykami
 : Tanio książki informatyczne - stany bdb, CD
 : turystykawakacyjna gielda informacjipl
 : Klienci firmy Meritum oszukani?
 : informacje o sieci k800i?
 . : : .
Powered by Wordpress | Designed by Elegant WPT